Jesteś tutaj
Członkostwo
Teren działalności Oddziału Warszawskiego Towarzystwa Internistów Polskich to województwo mazowieckie.
Towarzystwo Internistów Polskich jest organizacją działającą na zasadach „non profit”, a pieniądze ze składki pokrywają koszty organizacyjne.
Jak zostać członkiem TIP?
Krok 1: wypełnij deklarację członkowską*
Krok 2: prześlij wypełnioną deklarację do siedziby Zarządu Oddziału właściwego dla Twojego miejsca zamieszkania lub pracy
Krok 3: po uzyskaniu potwierdzenia (na deklaracji) przyjęcia w poczet członków przez Zarząd Oddziału opłać składkę członkowską (100 zł), dokonując wpłaty na konto Zarządu Głównego TIP
70 1560 1111 0000 9070 0015 2745
Zarząd Główny TIP
ul. Skawińska 8
31-066 Kraków
Na przelewie podaj nazwę Oddziału TIP**
Kopia deklaracji członkowskiej zostanie przesłana przez Zarząd Oddziału do Zarządu Głównego w celu umieszczenia Twoich danych w Rejestrze Członków TIP.
* pobraną ze strony internetowej
** możesz przesłać potwierdzenie wpłaty pod adresem Biura Zarządu Głównego
Co daje członkostwo w TIP?
- zniżka 20% na opłaty za uczestnictwo w zdarzeniach edukacyjnych organizowanych
lub współorganizowanych przez TIP - bezpłatny dostęp do elektronicznego wydania „Polskiego Archiwum Medycyny Wewnętrznej”.
- prawo do uzyskania Certyfikatu TIP potwierdzającego dopełnienie obowiązku ciągłego doskonalenia zawodowego (warunki na www.tip.org.pl)
- prawo do ubiegania się o nagrody TIP
- prawo do umieszczenia własnych danych zawodowych (np. kontakt do gabinetu) na stronie internetowej TIP (dostępne wkrótce)
- wsparcie TIP w ubieganiu się o członkostwo w American College of Physicians
Członkostwo potwierdza wpis do Centralnego Rejestru Członków TIP
Warunki wpisu do Rejestru:
- dotychczasowi członkowie – opłacenie składki w terminie do 31 marca każdego roku
- nowi członkowie – opłacenie składki i przesłanie do Zarządu Głównego wypełnionej deklaracji członkowskiej z decyzją Zarządu Oddziału TIP o przyjęciu do Towarzystwa